24 Mei 2012

Hobi - Mengumpul Toy Kamen Rider



Beberapa bulan ni aku telah mula serius dalam mengumpul mainan kamen rider terutama dari siri HDM (High Detail Moulding) dan Ultimate Solid. Semua mainan ini merupakan keluaran syarikat Bandai yang berpengkalan di China dan Jepun. Kecenderungan aku lebih kepada Kamen Rider dari siri sHOWA iaitu bermula daripada Kamen Rider 1 hingga Kamen Rider J. Jom layan beberapa gambar toys koleksi aku ni.









Aku tahu ramai antara korang juga mempunyai hobi yang sama dan mungkin mempunyai koleksi yang lebih hebat daripada aku. Mungkin hobi sebegini melibatkan wang yang banyak namun ianya merupakan suatu bentuk pelaburan dimana harganya akan meningkat jika ianya susah didapati pada masa akan datang. Apa komen korang boleh emel ke : akunapie@yahoo.com atau di facebook: www.fb.com/AKUSEMPOIBLOG

Tiada ulasan:

Komik Keluang Man Kembali