12 Ogos 2012

KOMIK AKU, DIA DAN BUJANG CECAH 130 BUAH LEBIH



Pada minggu lepas jualan komik aku iaitu Aku, Dia dan Bujang volume satu (termasuk repackaged), Bujang dan Kawan-Kawan (Edisi Penang), Aku , Dia dan Bujang volume dua (termasuk cetakan kedua) secara rasminya telah mencecah hampir 130 buah jualannya dimana setiap keluaran aku buatkan edisi terhad. Terima kasih kepada mereka yang menyokong aku selama ini.







Hanya komik Aku,Dia dan Bujang volume 1 (repackaged) dan Aku, Dia dan Bujang volume dua(cetakan kedua) yang masih ada untuk korang rembat buat masa kini. Untuk projek akan datang aku sedang siapkan 100% BUJANG yang mana akan dijual di Comic Fiesta 2012 dan keseluruhan isi kandungan komik akan diwarnakan untk menarik minat korang membaca. Terima kasih terutama kepada rakan-rakan kartunis yang sudi memberi tips dan panduan penghasilan kartun yang berkualiti. Korang boleh terus like page di: www.facebook.com/bujangkartun untuk sebarang info dan updates terkini komik akan datang.

Tiada ulasan:

Komik Keluang Man Kembali